スポンサーサイト


Jawbox - Mirroful



Blue-eyed bloody lullaby
無邪気な子守唄
Less a lesson than an alibi
教訓をアリバイより減らせ
Shot from only one side
片側だけ撃たれちまってる
Sanitize then canonize
消毒して聖人に仕立てあげろ

Annex and index
添付と索引
Mirror too-perfect
完璧すぎる鏡

Histories
歴史たち
I don't believe
俺は信じない
I don't believe
俺は信じない
I don't believe
俺は信じない

Listened every day 'til 3
毎日3時まで俺は聞いていた
I'm the bitter beneficiary
俺は苦難の聖職者
Illustrate the story
この物語を説明しろ
Advertise your dignity
自分の尊厳を喧伝しろ

Grains of sand
一握りの砂つぶ
To mirror glass
ガラスを映すための
Righteousness
公平が
Blazes back
燃え盛り返す
Twist the past
過去をひねり上げ
And reward the arrogance
高慢に報いる

スポンサーサイト

トラックバック

http://luvtetsuo.blog.fc2.com/tb.php/326-6a1bfa03

コメントの投稿

管理者にだけ表示を許可する

QLOOKアクセス解析
