スポンサーサイト


Oceansize - New Pin



In goodness wake I’ll always say I do;
美しい目覚めの中で、僕はいつだって誓うだろう
That it’s all for you
これは全て君のためだと
And the tricks I’d turn would always shine right through;
いつまでも色褪せることなく輝き続ける僕の成果は
But it’s all for you
全て君のためなんだ

Like a stream overflowing, unpredictable,
氾濫して流れの読めない川のように
Of a new confidence like a new king
新しい王の新鮮な自信のように
Like a breeze levitating to raise a sunken soul
鎮める魂を呼び覚ますそよ風のように
And to the surface shines like a new pin
そして新しいピンのように、内側から輝くんだ

What junkie says is not what junkie do;
麻薬中毒者の言動は一致しないけれど
But it’s all for you
これは全て君のためなんだ
And the tricks he turns will always shine right through;
いつまでも色褪せることなく輝き続ける彼の成果は
But it’s all for you
全て君のためなんだ

Like a dream synchronizing with what I miss the most
僕が何よりも恋い焦がれるものを映しだす夢のように
A concentrated love from a new queen
新しい女王から一身に受ける愛
Like a wave stabilizing I walk a tighter rope
静かな波のように、僕はより危ない橋を渡る
And my new victim shines like a new pin
そして僕の新しい犠牲者は新しいピンのように輝くんだ

Like a dream synchronizing with what I miss the most
僕が何よりも恋い焦がれるものを映しだす夢のように
A concentrated love from a new queen
新しい女王から一身に受ける愛
And I can feel lies within the gospels that I’m sold
僕が納得しているだなんて、そんなの福音に隠された嘘さ
The tactless sentiments are a new pain
このぶっきらぼうな気持ちこそ、新しいピンなんだ

スポンサーサイト

トラックバック

http://luvtetsuo.blog.fc2.com/tb.php/33-a90f75f6

コメントの投稿

管理者にだけ表示を許可する

QLOOKアクセス解析
