スポンサーサイト


Abra - U Go I Go



As this world makes a thousand revolutions
この世界が革命を繰り返すたび
I keep coming to the conclusion that we
私は同じ結論にたどり着くの
Weren't meant to
私たちの誰一人
Walk through this fire alone
この炎をひとりで乗り越えることはできないのだと
Walk through this fire alone
この炎をひとりで乗り越えることはできないのだと
And as I try and and wade through the confusion
この混乱の中を突き進みながら
I get caught up in the illusion that I'm only a
私は惑わされるの もしかして私は
Storm unto my own
この嵐の中にただひとりきりなのかと
Unto my own
ただひとりきりなのかと

But I was thinking I would
だけど私は思っていた
And you was thinking you could
あなたは思っていた
And we was thinking we should
私たちは思っていた
Get it together babe
きっとうまくやれると
Get it together babe
きっとうまくやれると

Beating down the block at night
真夜中の大騒ぎのドライブ
Baby let me into your empire
私をあなたの帝国に迎え入れてよ
Your home will be my home
あなたの故郷が私の故郷に
Your gold will be my gold
あなたの宝物はわたしの宝物に
Where you go I will go
あなたの行くところが 私の目的地に
I'll take on your religion and
あなたが私の信仰になる
Take all your other women baby
他の女なんて要らなくなるわ

Here we are
この場所で
All alone
二人きり
Cold as snow
雪のように冷たい
You and me
あなたと私
Could there be anything
ほかにあるかしら
Greater than
私たちが知っていることより
What we know
素晴らしいことなんて
And where we stand
私たちのいる場所
What we'll do
私たちのすること
And what we'll see
私たちの見るもの
Boy I don't know
ねえ 私にはわからない
But I can feel
だけど感じるの
My teenage animal
私の中の若き獣が
Rising up
大きくなって
To fill your cup
あなたの杯を満たしていく
And yes I can
私にはそれができるの

I wanna be near to you
あなたに近づきたい
I wanna be close
そばにいて
I wanna just feel you
ただあなたを感じたいの
I don't wanna do the most
出すぎた真似はしたくないわ

スポンサーサイト

トラックバック

http://luvtetsuo.blog.fc2.com/tb.php/332-ff6e9781

コメントの投稿

管理者にだけ表示を許可する

QLOOKアクセス解析
