スポンサーサイト


Abra - Roses



Tonight
今夜
Petals fall from pink roses
桃色のバラの花びらが落ちる
And everything I thought I knew
私が知っていると思っていたこと
I suppose is a lie
全てがきっと嘘だったのね
Everything dies and everything changes
全てのものがいつかは死に、変わっていく
I was never one to have a green thumb
植物は苦手だわ
And I'm green with envy
嫉妬で私自身が青くなるばかり
Of the me that was young and unwise and unknowing
若かりし、何も知らなかった愚かなあの頃の自分に
The thorns are showing
棘が伸び始めてる

But you taste best when you're in full bloom
だけど、誰だって花盛りが一番の食べごろ
Lay in my teeth, my sweet love trophy
どうぞ私の口の中に寝そべってよ 私だけの甘い愛のトロフィー
You can't be killed if I rip from the roots
根っこごと抜いてしまえば、誰もあなたを殺せやしない
Take it with grace
上品に奪ってよ
I'm dumb and I'll chase
私はバカだから、追いかけるわ
I'm young and I'll waste you away
私はまだ青くて、あなたをくたびれさせるの

Tonight
今夜
If you leave me I'll flood out your fire
もしもあなたに置いていかれたら、きっとあなたの炎をかき消してしまうわ
Why don't you love me like I love you like I want you like I need you
どうして私が愛するように、欲するように、必要とするように、愛し返してはくれないの
Everything dies
何もかもがいずれ命尽きる
It's always too soon to lose to the moon
いつだって、あまりに早く敗北してしまうの
And you're freaking them out
あなたはみんなを怖がらせてるわ
And you look like a fool
まるでバカみたい
And you're starting to know it
そしてあなたは気づく
Your thorns are showing
あなたの棘が伸び始めていると

スポンサーサイト

トラックバック

http://luvtetsuo.blog.fc2.com/tb.php/333-6d5d3791

コメントの投稿

管理者にだけ表示を許可する

QLOOKアクセス解析
