スポンサーサイト


Massive Internal Complications - Strawberry Wine



Strawberry Wine
イチゴの果実酒
There's a house on a hill
丘の上にあるあの家は
But it isn't mine
今はもう僕のものじゃないんだ
I remember it used to be
昔はそうだったけれど
Flown away days turn a river of steeps
風に吹き飛ばされた日々が坂の川を逆流させて
To wash the taste of salt that the sun only gave to me, baby
太陽だけが僕に与えてくれた塩の味を洗い流してくれる
Like fruit of your tree
君の木になった果実のように
And after all that's been around I ain't never comin' down
あらゆる経験をして以来、僕は永久に地上を離れたんだ
Guess I've always been around and I ain't never comin' down
僕はきっともう十分なほど経験したんだ だからもう地上へは二度と戻らないのさ

Far away, darling
ダーリン、どこか遠くへ
If I have you to lose
君と引き裂かれてしまったらと考える
But you're not mine
だけど君は僕のものじゃないんだ
I remember you used to
かつてはそうだったけれど
I blew my mind that I put in the sky
僕は自分の心を吹き飛ばして、空に浮かべたんだ
I won't feel the way we wept all over the place
二人で泣いてばかりだったあの頃の気持ちにも、もう苛むことはないよ
The need I still hide
今でもこの胸に押し隠した切望
And after all that's been around I ain't never comin' down
あらゆる経験をして以来、僕は永久に地上を離れたんだ
Guess I've always been around and I ain't never comin' down
僕はきっともう十分なほど経験したんだ だからもう地上へは二度と戻らないのさ

スポンサーサイト

トラックバック

http://luvtetsuo.blog.fc2.com/tb.php/38-dbac632f

コメントの投稿

管理者にだけ表示を許可する

QLOOKアクセス解析
