スポンサーサイト


Interpol - Slow Hands



Yeah but nobody searches
そう、だけど誰も探さないし
Nobody cares somehow
どういうわけか誰も気に掛けないんだ
When the loving that you've wasted
君が無下にした愛が
Comes raining from a hapless cloud
不幸の雲から降り注ぐとき
And I might stop and look upon your face
僕は立ち止まって、空を見上げ
Disappear in the sweet, sweet gaze
君の顔が消え失せていくのにうっとりと見入るだろう
See the living that surrounds me
僕を取り囲む人々を見よ
Dissipate in a violet place
スミレ色の空間に消散していく

Can't you see what you've done to my heart
分かるかい、君が僕の心と魂に
And soul?
何てことをしてくれたのか
This is a wasteland now
ここは最早荒れ地

We spies
僕たちはスパイ
We slow hands
ゆっくりと忍び寄る
Put the weights all around yourself
君の辺り一面に負荷をかけるんだ
We spies
僕たちはスパイ
Oh yeah we slow hands
そうさ、ゆっくりと忍び寄る
You put the weights all around yourself now
君は今、自分の辺り一面に負荷をかけるんだ

I submit my incentive is romance
僕は言うよ 僕の動機はロマンスだと
I watched the pole dance of the stars
僕は星たちのポール・ダンスを見た
We rejoice because the hurting is so painless
痛みの伴わない傷に、僕等は喜ぶ
From the distance of passing cars
すれ違う車のような距離から
But I am married to your charms & grace
だけど、僕は君の魅力と優雅さと結婚しているんだ
I just go crazy like the good old days
古き良き日々のように、僕はただ狂う
You make me want to pick up a guitar
君といると、ギターを手に取りたくなる
And celebrate the myriad ways that I love you
無数のやり方で、君への愛を讃えたくなるんだ

We spies
僕たちはスパイ
Oh yeah we slow hands
そうさ、ゆっくりと忍び寄る
Killer, for hire you know not yourself
殺し屋なのさ、僕等が誰に雇われてるか君は知らない

Intimate slow hands killer
よく見知った、仕事の遅い殺し屋
For hire you know not yourself
僕等が誰に雇われてるのか君は知らない
We spies
僕たちはスパイ
Intimate slow hands
よく見知った、仕事の遅い人々
You let the face slap around herself
君は、彼女を平手打ちに晒すんだ

スポンサーサイト

トラックバック

http://luvtetsuo.blog.fc2.com/tb.php/39-9428cd09

コメントの投稿

管理者にだけ表示を許可する

QLOOKアクセス解析
