スポンサーサイト


Pinback - Montaigne



Shes been all used up
彼女はすっかり力尽きている
Like the gum in her ashtray
灰皿に捨てられたガムのように
(I wanna take the waves)
(僕は波を捕まえたいんだ)
And none she can focus so well
彼女は何にも集中できない
(I wanna take the waves)
(僕は波を捕まえたいんだ)
Some try to hide her
彼女をかくまおうとした人々もいたけれど
And others just like her
他はただ、彼女と全く同じように
On the backs of old postcards
古びたポストカードの裏に・・・
(Waves)
(波)
With the names streched off
滲んだ名前と一緒に・・・
With razorblades, but I can trace you
カミソリの刃と一緒に・・・ だけど僕は君を辿ることができるんだ
(Waves, waves, waves, waves)
(波、波、波、波)

I wanna take the waves
僕は波を捕まえたいんだ

But I can trace you
だけど僕は君を辿ることができるんだ
Lead me on
僕を導いて

Well, I've been betrayed now
そう、僕はたった今裏切られた
Thats the way it's always been
いつだってこうさ

スポンサーサイト

トラックバック

http://luvtetsuo.blog.fc2.com/tb.php/43-04521482

コメントの投稿

管理者にだけ表示を許可する

QLOOKアクセス解析
