スポンサーサイト


Mansun - King of Beauty

Feed this insect inside me
僕の中にいる、この虫けらに餌をやって
Watch my time drippin' off from the walls
僕の時間が壁から滴り落ちるのを眺める
This silence and stillness
この沈黙と静止は
Like a glove with the fingers withdrawn
まるで空っぽの手袋のようだ
Sympathy leaves in the cold
同情は見向きもしない
Look for an exit but they're closed
探し求めた出口さえ、閉ざされて
Brief fabrication of what I know
僕がでっちあげたうすっぺらい作り話

I'm hiding my sickness
僕は自分の病を押し隠す
No motion no feeling
身動きもせず、感じることもなく
The king of beauty
美の神が
Leaves this building
この建物を発つ
Living in a body bag
生きたまま、遺体袋の中で
I'm waiting, I'm waiting
僕は待っているんだ

Resurrection of memory
記憶が蘇る
All the thing I remember I hold
かつて僕が持っていたもの全て
A virtual impression
僕が一人で築く人生の
Of a life that I'm building alone
虚像の印象
Sympathy leaves in the cold
同情は見向きもしない
Look for an exit but they're closed
探し求めた出口さえ、閉ざされて
Brief fabrication of what I know
僕がでっちあげたうすっぺらい作り話

スポンサーサイト

トラックバック

http://luvtetsuo.blog.fc2.com/tb.php/45-7f010506

コメントの投稿

管理者にだけ表示を許可する

QLOOKアクセス解析
