スポンサーサイト


Mansun - Black Infinite Space

Night-time's a terrible thing
夜は恐ろしい
And my arms and my legs feel like needles and pins
手足が痺れてちくちくするし
My eyes they are sore, and I'm losing one thing
両目が痛んで、僕はあるものを見失うんだ
And I'm losing my grip on the life that I knew
それは、かつて僕がしがみついていた人生
And I'm sick of this
もううんざりなんだ
I go on forever
終わりは見えない

Black infinite space
真っ暗で果てのない空間
I'm moving through, infinite space
僕は突き進む、この果てのない空間の中を

Panic is making me ill
パニックで気分が悪い
My perspective has gone
展望を失った僕は
As I sit in this hell, where in the world
この地獄に腰掛けて考える
Does my sanity stretch?
この世界の一体何処まで、僕の正気は及ぶだろう?
And it makes me feel sick
胸がむかむかする
And it doesn't make sense
まるで理にかなってない

I'm a coward at heart, I've been from the start
生まれてからずっと、僕は心底臆病者で
Inadequate in every way
何をするにも、役立たずなのさ

Great paranoia comes down
強烈な被害妄想が襲いかかる
As I sit in the dark
僕がこの暗闇にうずくまる間
But I wish I was out
ここから出られたらいいのに
This magnetic pull that is sucking me in
磁力が僕をのみ込む
To this infinite space where I never can win
僕が決して抗うことのできない、この真っ暗で果てしない空間へと

And I'm sick of this
もううんざりなんだ
It goes on forever
終わりは見えない

Black infinite space
真っ暗で果てのない空間
I'm moving through, infinite space
僕は突き進む、この果てのない空間の中を
Black infinite space
真っ暗で果てのない空間
I'm coming through, out of my way
僕はここを生き抜く、道をあけろ

And it goes on forever
永遠に続いていくんだ
スポンサーサイト

トラックバック

http://luvtetsuo.blog.fc2.com/tb.php/47-1bc32497

コメントの投稿

管理者にだけ表示を許可する

QLOOKアクセス解析
