スポンサーサイト


Adamantium Studios - Under the Iron Sky



Now that you have gone away
貴方が行ってしまった今
I feel so cold, why did I stay?
私の心は冷え切ってしまったわ どうしてここに残ったのかしら
Remember, I'll remember your face so pale
貴方の青白い顔を思い出すの
when you left me on that gloomy day...
あのどんよりとした日、貴方が私を置き去りにしたときの顔を

Time goes by, memories are mine
時は過ぎても、記憶は私のもの
Still waiting for the moment I'll see you again
再び貴方に会えるときを待ち続けているの
Times are changing, memories are fading
時代は変わって、記憶は色褪せても
I'm waiting for another chance
私はまだ待っているの
to tell you belong to me
貴方は私のものだと再び伝える機会を

One day
いつか
I know we'll meet again
また会うときが来るわ
Under the Iron Sky.
この冷たい空の下で
スポンサーサイト

トラックバック

http://luvtetsuo.blog.fc2.com/tb.php/48-269179d1

コメントの投稿

管理者にだけ表示を許可する

QLOOKアクセス解析
