スポンサーサイト


Gotye - Easy Way Out



Seventeen seconds and I'm over it
17秒あればもう大丈夫
Ready for the disconnect
断ち切る準備はできてる
Putting on a brave face
仮面をつけて
Trying not to listen
耳を塞ぐんだ
To the voices in the back of my head
心の声が聞こえないように

But it's alright now
けれどもう大丈夫
(It's a distant memory baby)
遙か彼方の記憶さ
Alright now
もう大丈夫
(You know you should just let it go)
諦めるしかないんだ、分かってるだろ

Some feelings have a habit of persisting
いくつかの感情が消えていかない
Even though you wouldn't let it show
見掛けには分からなくても

Wearing me out
僕をすり減らす
(All this)
これら全て
Hanging around
周りをうろついて
(It just starts)
ただ始まる
Getting me down
僕を落ち込ませる
('Til I'm just)
ついに僕が
Looking for an easy way out
楽な逃げ道を探すようになるまで

Brain-dead from boredom
退屈のあまり、脳死状態
I'm led to distraction
僕は動転して
Scratching the surface of life
人生の表層を掻きむしる
Nothing really happens
何も起こらないけれど
But it's easy to keep busy
多忙でいるのは簡単なこと
When you tell yourself you're traveling right
正しい道を歩いてるって、自分に言い聞かせておけば

But it's alright now
もう大丈夫
(Was it really worth it baby?)
そこまでする程の価値があったろうか?
Alright now
もう大丈夫
(Was it just a waste of time?)
時間の無駄だったのか?

Keep on second-guessing
後悔しつづけてる
Use my memory like a weapon
記憶が凶器になるんだ
On everything I try
手段を尽くす度
スポンサーサイト

トラックバック

http://luvtetsuo.blog.fc2.com/tb.php/5-ec29c213

コメントの投稿

管理者にだけ表示を許可する

QLOOKアクセス解析
