スポンサーサイト


Pinback - Manchuria

They sent us into their machine
僕たちは奴らの機械の中へ送り込まれた
But that plane crashed into the sea
だけど飛行機は海へ墜落して
We float alone above the waves
僕たちは波に漂って遭難しているのさ
Within a waterproof capsule
防水加工のカプセルに乗って

We never made it to Manchuria
僕たちはついに満州へたどり着けなかった
Instead we fell into the sea
代わりに、海へ墜落したんだ
( No one can choose ... )
(誰も選べない・・・)
( No one can decide their fans or their families )
(誰も自分のファンや生まれてくる家族を選べないんだ)

( We stand outside ourselves )
(僕たちは自分たちの手の及ばないところにいる)
( Define ourselves. )
(自分たち自身を定義するんだ)
( By standing outside ourselves )
(僕ら自身の局外にいることで)

We'll stay up all night
僕たちは夜通し起きて
And watch "The Land Without Bread."
『糧なき地』を見る
We'll stay up all night
僕たちは夜通し起きて
With "Manufacturing Consent"
『チョムスキーとメディア』を見る
We'll stay up all night
僕たちは夜通し起きて
Watch "Juliet Of The Spirits"
『ジュリエット・オブ・ザ・スピリット』を見る
We'll stay up, stay up, stay up, yeah,
僕たちは眠らないんだ

And don't say that we're not like them either ( We fell into the sea )
僕たちが、彼らのようになれないだなんて言わないで(僕たちは海に落ちたんだ)
Don't say that we're not like her either ( Up inside that tree )
僕たちが、彼らのようになれないだなんて言わないで(真っ逆さまにあの木に落ちて)

スポンサーサイト

トラックバック

http://luvtetsuo.blog.fc2.com/tb.php/50-8bd171b6

コメントの投稿

管理者にだけ表示を許可する

QLOOKアクセス解析
