スポンサーサイト


Revis - Are You Taking Me Home



Say hello in the dark
暗闇の中で声をかける
Am I showing too much
俺って、分かりやすすぎるかな
My beating heart
心臓の鼓動が速まる
When our fingers touch
触れあう二人の指先
I lost my mind
おかしくなっちまったんだ
Taking your hand in mine
お前の手を握っただけで

Music fading in the dark
暗闇の中で音楽が遠ざかる
Slide closer to me
もっとこっちへ来いよ
Make a flame from a spark
小さな火花が、炎に変わる
I lost my mind
俺の心はめちゃくちゃになってしまったんだ
With just your hand in mine
お前の手を握っただけで

Tonight, are you taking me home
今夜、お前は俺を連れ帰ってくれるのかい
I starve with my conscience alone
俺にあるのはこの良心だけ そして待ち望んでいるんだ
To see your lips move
お前の唇の動くのを
And to hear your voice ring through
お前の声の音を

They're closing bars on this lonely street
寂しい通りの一角にあるこのバーも、もう閉店の時間
No one else around, just you and me
店内にいるのは俺とお前だけ
A city asleep
眠りに就いた街が
Dreams when our faces meet
夢見ている、二人の顔が近づく間

You look inside my eyes and know
見つめ合っただけで、お前は俺が何を考えているのか気づく
What I'm thinking of but you have to go
だけどお前は行かなくちゃいけない
Turning away
こちらに背を向けて
Waiting for me to say
俺が訊くのを待ってる

Tonight, are you taking me home
今夜、お前は俺を連れ帰ってくれるのかって
I starve with my conscience alone
俺にあるのはこの良心だけ そして待ち望んでいるんだ
To see your lips move
お前の唇の動くのを
And to hear your voice ring through
お前の声の音を

スポンサーサイト

トラックバック

http://luvtetsuo.blog.fc2.com/tb.php/51-6c8ba9ab

コメントの投稿

管理者にだけ表示を許可する

QLOOKアクセス解析
