スポンサーサイト


The Hardkiss - Make-Up



My make-up is my armour
化粧は私の鎧
My dress is like the paramour
ドレスは私の愛人
You wonna be my mover
貴方は私を揺さぶりたいのね
And I want to feel you more and more
ますます貴方を感じたくなるわ

My make-up is my armour
化粧は私の鎧
My dress is like the paramour
ドレスは私の愛人
You wonna be my lover
私の恋人になりたいなんて
Don’t you realise it’s insecure?
いかに危険なことか分かっているの?

Would you fight for it?
闘う覚悟はできてる?
Would you prove that you love me?
私への愛を証明できる?
I don’t need any illusions
まやかしなんていらないわ
I need a conclusion that you’ll fight for it
闘う覚悟を決めなさい

My music is my owner
音楽は私の所有者
My bit is complicated code
私の体は複雑な暗号
You're coming from the Nowhere
貴方はどこからともなくやって来て
But you got into my deepest thought
私の心の最も深いところへ入り込んだ

My music is my owner
音楽は私の所有者
My bit is complicated code
私の体は複雑な暗号
The only thing I wonder
訊きたいことは一つだけ
Are you ready to be overloaded?
オーバーロードする準備はできてる?
スポンサーサイト

トラックバック

http://luvtetsuo.blog.fc2.com/tb.php/53-30283879

コメントの投稿

管理者にだけ表示を許可する

QLOOKアクセス解析
