スポンサーサイト


Evil Superstars - Oh Girl



oh girl feel my electric heartache
ああ、少女よ 僕の電気仕掛けの心臓が痛むのが分かるかい
I don't deserve you
僕は君にふさわしくないんだ
you can pinch my eyeball
僕の目玉をつねってもいいよ
darling sweetheart, pain of great art
愛しいダーリン、偉大なる生みの苦しみ
oh I cry so much
僕は泣きすぎて
that I walk with my big red head in a diaper
真っ赤に晴れ上がった顔にオムツを被ったまま歩いているんだ
baby I love your grandpa
ベイビー、君のおじいちゃんが大好きだ
(we had) hot fun in the pet store
ペットショップではたっぷりと楽しんだね
with a friendly reptile
フレンドリーな爬虫類と一緒に
oh girl I feel my eyeball cuz you electric toothpick
ああ、君が突っ込んだ電気仕掛けの爪楊枝のおかげで
you did put in it
自分の目玉の感触が分かるよ
darling sweetheart, pain of great art
愛しいダーリン、偉大なる生みの苦しみ
two three see me please
2,3 僕に会ってくれ
call emergency
緊急の電話
oh I cry so much with my other eye
僕はもう片方の目で泣きすぎて
oh I walk with my blind head against the closet
何も考えられない頭をクローゼットに押しつけたまま歩いているんだ
oh girl
ああ、少女よ
スポンサーサイト

トラックバック

http://luvtetsuo.blog.fc2.com/tb.php/54-0460bda5

コメントの投稿

管理者にだけ表示を許可する

QLOOKアクセス解析
