スポンサーサイト


Hey, Cruel World... - Marilyn Manson

Hey, cruel world…
なあ、残酷な世界よ
You don’t have what it takes
お前は必要なものを持ってないんだ
We don’t need your faith.
俺たちにはお前の信仰なんか必要ない
We’ve got fucking fate.
俺たちにはくそったれの運命があるのさ

Creator
創造者か
Preserver
守護者か
Destroyer
破壊者か
Ask which one I am.
俺の正体を尋ねろ
There’s no drugged-out devils or
麻薬に犯された悪魔も
Square-halo angels
四角形の円光を背負った天使も
Walking among us.
俺たちの中に紛れてなんかいやしないのさ
I am among no one
俺は誰でもない人間たちに囲まれてる
I am among no one
俺は誰でもない人間たちに囲まれてる
I am among no one
俺は誰でもない人間たちに囲まれてる
No one
誰でもないやつらに

The center of the universe
宇宙の中心なんて
Cannot exist
あり得ないのさ
When there are no,
だってこの世界には
No edges
果てがないんだから
スポンサーサイト

トラックバック

http://luvtetsuo.blog.fc2.com/tb.php/56-526f4563

コメントの投稿

管理者にだけ表示を許可する

QLOOKアクセス解析
