スポンサーサイト


No Reflection - Marilyn Manson

Crushing, cheating, changing.
粉砕して、欺いて、変化していく
Am I deaf or dead?
俺は耳が聞こえないのか、それとも死んでいるのか?
Is this constricting construction
これは拘束的な解釈なのか
Or just streets with rusty signs
それとも、何か暴力的なことが起こりそうな
Of something violent coming?
錆びた標識の並ぶ通りなのか?

This'll hurt you worse than me.
そいつは俺よりもひどくお前を痛めつけるだろう
I'm weak, seven days, I'm weak.
俺は弱い、七日間、俺は弱いんだ
Don't run from me. I won't
俺から逃げるな
Bother counting one, two, three...
1,2,3と数える面倒さえ惜しい

I don't know which me that I love.
俺は自分がどの俺を愛しているのか分からない
Got no reflection.
自分を省みることなんてしないさ

Show myself how to make a noose
首つり縄の作り方を自らに示す
A gun's cliche, and a razor too
決まり文句も、カミソリも一緒に
I'm not a deathshare vacation, vacant station
俺は死を分かち合う休暇でも、人気のない停留所でもない
Made of scars and filled with my old wounds
傷痕でできていて、古びた怪我で一杯なのさ

You don't even want to know what I'm gonna do to you.
俺がお前にどんなことをしようとしているか、お前は知りたくもないだろう
スポンサーサイト

トラックバック

http://luvtetsuo.blog.fc2.com/tb.php/57-14421b9a

コメントの投稿

管理者にだけ表示を許可する

QLOOKアクセス解析
