スポンサーサイト


Warrior - Disturbed



I am now an instrument of violence
俺は今や、暴力の道具
I am a vessel of invincibility
力で満たされた器
I cannot leave this undecided
はっきりさせようじゃないか
Stepping down to battle another day
俺は更なる戦いに繰り出す
Remember me for all time this
永遠に俺を忘れるな
Determination is a vital part of me
この決断は俺にとって不可欠なんだ
Surrender now or be counted
今すぐに服従しろ、さもなくば
With the endless masses that I will defeat
無数の群衆と共に俺に打ちのめされるがいい

Come on bring it, don't sing it
かかってこいよ、無駄口を叩くな
Better believe it
冗談なんかじゃないさ
Broken down, till your hope has died
望み尽きるまで、打ちひしがれて
Beat down till the victory is mine
勝利を手に入れるまで容赦しないぜ
Stand up and show me some pride
立ちあがって少しは度胸を見せてくれよ
And now, are you ready?
準備はいいか?

I’m one with the warrior inside
俺には戦士の魂が宿っている
My dominance can’t be denied
俺の優勢は明白
Your entire world will turn
お前の世界が今夜
Into a battlefield tonight
戦場に変わる
As I look upon you through
こうしてお前を見下ろし
The warrior’s eyes now
その目を覗き込めば
I can see the fear that will
そこに揺れる恐怖が
Ensure my victory this time
今度こそ勝利は俺のものだと、教えてくれるのさ

I can't be told to compromise this
妥協なんてしないさ
They'll never doubt the body lying at my feet
俺の足下に転がる死体の群れを見れば分かるだろう
A most formidable reminder
更に恐ろしい証拠として
They will speak my name for eternity
かれらは俺の名前を語り継いでいく
I have no need of any guidance
誰の指図も受けるつもりはない

I am a weapon powerful beyond belief
俺は信仰よりも強力な武器
Seen through the warrior’s eyes
お前も闘う者なら、分かるはずさ
I never need to question how to defeat you
どうやったらお前を倒せるか、訊くまでもないんだ

You can’t hide now
隠れることなんかできないのさ
I am the warrior
戦士であるこの俺から
So decide now
今すぐ決めるがいい
How they’ll remember you
どうやって歴史に名を残すか
Do not hide now
逃げるな
Act like a warrior
戦士のように振る舞え

Show your pride now
プライドを見せてくれ
Solidify your place in time
今にお前の本性を暴いてやるぜ

I’m one with the warrior inside
俺には戦士の魂が宿っている
The evidence can’t be denied
証拠は明白だ
The entire world will stare
全世界が目の当たりにするだろう
Into this battlefield tonight
この戦場を、今夜
As I stand before you
今、戦士の魂を胸に
With a warrior's heart now
お前の前に立てば
I can feel the strength that will
俺自身の強さが
Ensure my victory this time
勝利を保証してくれるのを感じるのさ
スポンサーサイト

トラックバック

http://luvtetsuo.blog.fc2.com/tb.php/59-26870be6

コメントの投稿

管理者にだけ表示を許可する

QLOOKアクセス解析
