スポンサーサイト


Insight - Depeche Mode



This is an insight into my life
これは僕の人生に関する洞察
This is a strange flight I'm taking
そして摩訶不思議な飛行の旅
My true will carries me along
僕の本当の意志が導いてくれる

This is a soul dance embracing me
これは僕を包み込む魂のダンス
This is the first chance to put things right
そしてやり直すための最初のチャンス
Moving on
進んでいく
Guided by the light
光に導かれて

And the spirit of love
そして、愛の精神が
Is rising within me
僕の中に満ちあふれていく
Talking to you now
君に話しかけているんだよ
Telling you clearly
はっきりと伝えるために
The fire still burns
あの炎はまだ燃えていると

Wisdom of ages rush over me
長年の知恵が僕に手を差し伸べてくれる
Heighten my senses
僕の感覚を研ぎ澄まして
Enlighten me
啓蒙してくれ
Lead me on eternally
いつまでも変わることなく僕を導いて

I'm talking to you now
僕は今、君に話しかけているんだ
The fire still burns
あの炎はまだ燃えていると
Whatever you do now
君が今何をしていようが
The world still turns
世界はまだ回っているんだと

スポンサーサイト

トラックバック

http://luvtetsuo.blog.fc2.com/tb.php/60-4f01a406

コメントの投稿

管理者にだけ表示を許可する

QLOOKアクセス解析
