スポンサーサイト


Asylum - Disturbed



Release me
解放してくれ

No remnants were ever found of it
誰もこいつを生き延びたものはいない
Feeling the hot bile
胸かむかむかするんだ
With every fake smile
そこら中の作り笑いに
Though no evidence was ever found
証拠は残らないけれど
It never went away completely
完全に消え去ることもないのさ

I try to run from the holy sound of it
そいつがたてる恐ろしい音から逃れたいんだ
Another day gone
また一日が過ぎる
Another night's drawn
また夜が明ける
Dark forces pull me underground
不気味な顔たちが俺を引きずり下ろすんだ
That never went away completely
消して忘れ去ることのできない場所へ

How can I feel this empty?
こんなにも虚しい気持ちになるなんて
I will not recover this time
もう立ち直れやしない
This loneliness is killing me
この孤独が俺を殺すんだ

Will I never know peace of mind again
もう二度と心の平静を取り戻すことはできないのか
I don't believe it
こんなことあり得ない
I can't achieve it
俺にはできない
I think it all is just another sign that
また新たな兆候が俺に教える
It never went away completely
逃げ切ることなんかできやしないさと

Terror is coursing in me
恐怖が俺の中を駆け巡る
Dreading the final moment
最後の瞬間が来るのを恐れているんだ
When I have to dream
悪夢の中で俺が
And feel you die
お前の死を見せつけられるとき
[Death inside of me, keeps a diligent watch on everything. Keeps a terrible hold on my belief. Just waiting for the moment when I...]
俺の中の死が抜け目なく全てを監視している、見苦しく俺の信条に縋り続ける、ただ俺にそのときがやって来るのを待ちながら・・・
In Asylum (I live a lie)
この隔離施設で (俺は嘘を生きる)
Don't you know I'm in love with you
分かるだろう、お前にイカれちまってるのさ
And I wasn't ready
覚悟なんてできてなかったのに
For Asylum (Relive a lie)
この隔離施設に入れられて (嘘を救済しろ)
To let go, now it's dragging me
忘れ去るために、そいつが俺を今
Into your grave
お前の墓の中へ引きずり下ろす
Your Asylum (Forgive the lie)
お前の隔離施設へと (嘘を許せ)
Overcome by the feeling
考えるだけで気が滅入るんだ
That I will get to join you in time
じきに俺もお前のいるところへ向かうと
For the loneliness is killing me
だってこの孤独が俺を殺してくれるから

Death's images are all around again
またも死の兆候がそこら中に現れている
They're right behind me
やつらはすぐ後ろに潜んでいて
They're going to find me
俺を見つけるのさ
Judgement for the immortal sin
救済不可能の罪を捌くときがきた
That have enveloped me completely
やつらに完全に閉じ込められてしまったんだ
I know I'll never know a peaceful night again
もう二度と静かな夜を迎えることはできないだろう
Afraid they'll hear me
やつらに見つかる恐怖で
They don't fear me
やつらが俺を恐れることはない
Punishment for the immoral crime
浄化不能の罪を罰するときがきた
The debt was never paid, completely
借りが返されることはなかった

In the end there will be no suffering (More suffering)
終いには、苦痛から解放されるだろう (更なる苦痛が)
In the end we will find out everything (Not anything)
終いには、全ての答えがわかるだろう (何一つ分からない)
In the end you may question your belief (What belief?)
終いには、お前の信念は揺らぐかもしれない (信念なんてあったのか?)
In the end you will realize finally,
終いにお前はついに気づくのさ
How you were decieved
自分が騙されていたことに
This has gone on too long (Too long)
これ以上は耐えられない (これ以上は)
No more demonic dreams
残忍な悪夢ともおさらばさ
Destroyer, come tonight
破壊者よ、今夜俺の元へ来てくれ
Because her memory is killing me
彼女の記憶が俺を苛むんだ

In Asylum (I live a lie)
この隔離施設で (俺は嘘を生きる)
I let go, now it's dragging me
今解き放つんだ、そいつが俺を今
Into your grave
お前の墓の中へ引きずり下ろす
For Asylum (Relive a lie)
隔離施設へと (嘘を救済しろ)
Overcome by the feeling that
考えるだけで気が滅入るんだ
I will get to join you in time (Without you)
じきに俺もお前のいるところへ向かうと (お前なしでは)
This world is not fulfilling me
この世界は俺を満たしてはくれないんだ

Don't think I live in Asylum
俺が隔離施設に閉じ込められているなんて思わないでくれ
I live a lie
俺は嘘を生きているんだ
Don't want to live in Asylum
こんな場所にいたくなんかないんだ
I'll live a lie
これからも嘘を生き続けるのさ
Don't think I live in Asylum
俺が隔離施設に閉じ込められているなんて思わないでくれ
I am a lie
俺の存在そのものが嘘なのさ
スポンサーサイト

トラックバック

http://luvtetsuo.blog.fc2.com/tb.php/61-314f8786

コメントの投稿

管理者にだけ表示を許可する

QLOOKアクセス解析
