スポンサーサイト


Slo-Mo-Tion - Marilyn Manson

You've got your Hell's teeth smiling at you
お前の地獄は牙を剥き出しにしてお前に微笑みかけてるのさ
It keeps your brain safe, as it all eats at your face…
そいつはお前の脳みそを守ってくれるけど、同時にお前の面をすり減らしてく
And don't worry, we'll 'blur it out' and no one ever will know, oh no, oh oh oh
心配しないでくれ、俺たちはそいつを滲ませて、誰にも分からないようにするから

This is my beautiful show and everything is shot in slo-motion
こいつは俺の美しいショーで、全てはスローモーションで撮られているんだ
This is mybeautiful show and everything is shot inslo-motion
こいつは俺の美しいショーで、全てはスローモーションで撮られているんだ
SLO-MO-TION
スローモーションで

Pump in the laughter of dead-audience applause and TEENAGE RAPE candidates
死んだオーディエンスの喝采と、10代のレイプ犯罪者予備軍の笑い声を挿入すれば
I think we got ourselves a 'real hit'
"大ヒット"のできあがりさ
Don't we wish that we could feel something more than hate and morbid panic?
俺たちは本当は、憎しみや病的なパニック以上のものを感じたいと思っているんじゃないか?

This is my beautiful show and everything is shot in slo-motion
こいつは俺の美しいショーで、全てはスローモーションで撮られているんだ
This is mybeautiful show and everything is shot inslo-motion
こいつは俺の美しいショーで、全てはスローモーションで撮られているんだ

I'm the host with Vaseline
俺はワセリンと一緒にこのショーの司会をやって
I hide behind bulletproof glass and
防弾硝子の後ろに隠れているけれど
I can feel your tits with my brand new camera
俺のこの真新しいカメラでなら、お前の乳房の感触を感じることができるんだ
(equipped with a flash) fast-food-nude
(フラッシュだってついてる) 手っ取り早いヌード写真さ
I hate you all but somehow you find me…
俺はお前たちのことなんか大嫌いだっていうのに、どういうわけかお前たちは
incredibly charming
俺のことをとびきり魅力的だと思ってるんだ
スポンサーサイト

トラックバック

http://luvtetsuo.blog.fc2.com/tb.php/62-34bd1055

コメントの投稿

管理者にだけ表示を許可する

QLOOKアクセス解析
