

East - System Officer

There are secrets buried inside
心の奥に秘めていることがある
That you ought to know
君に知らせなきゃいけない
That you need to know
君が知る必要のあることなんだ

Just another time that we don't share
二人別々に過ごしたとある時間
It's an hour long, but we don't care
たった一時間のことだけど、僕たちは気にもとめないんだ
Just another town we're passing through
二人が通りがかったとある街
It's of no concern to me and you
僕にも君にも関係のないことさ

Do you really want to know what I think
僕が何を考えているのか本当に知りたいかい?
Do you really want me to show what I know
僕が何を考えているのか本当に知りたいかい?
Buried deep inside
胸の奥深くに秘めたことを


トラックバック

http://luvtetsuo.blog.fc2.com/tb.php/63-ca497126

コメントの投稿

管理者にだけ表示を許可する

QLOOKアクセス解析
