スポンサーサイト


Forever This Cyanide - System Officer

They've poisoned my atmosphere
やつらは僕の大気に毒を流したんだ
and I'm chokin' on their dreams
僕は今、やつらの夢を喉に詰まらせて窒息しているところ
Its becoming less clear.....
頭がぼうっとしてくる
as they smother my last breaths
もう息ができない

Its in the air we breathe
それは僕たちが吸い込む空気に含まれている
Its in the water we drink
それは僕たちが飲む水に含まれている

I'm gonna side with you forever
僕はいつまでも君の傍にいるよ
40/40 this cyanide
40分の40 この青酸カリ

They've poisoned us
やつらは僕たちに毒を盛ったんだ
I want to go......
ここを出て行きたい
Its becoming less clear
頭がぼうっとしてくる
Don't let us drink the water....
僕たちにその水を飲ませないでくれ
スポンサーサイト

トラックバック

http://luvtetsuo.blog.fc2.com/tb.php/64-0cc6351b

コメントの投稿

管理者にだけ表示を許可する

QLOOKアクセス解析
