スポンサーサイト


Motorhead - Amplifier



I sleep deeply every night
毎晩よく眠れるよ
in a world that's better than real life
現実の人生よりも素晴らしい世界で
i found a hiding place
これは俺が見つけた隠れ家
beneath a dirty blanket of distorted bass
歪んだ低音の薄汚いブランケットの下の
there's music in my head
頭の中を音楽が流れていて
i heard a gasoline voiced mixed with marlboro reds singing:
マルボロ・レッドで嗄れた声が俺のガソリンになる、そして歌うんだ
"pick up your head again...
"もう一度顔を上げろよ"
if you want to be king
"王になりたいのなら"
then nobody must keep you down..."
"誰にも命令なんかさせちゃ駄目さ"
and yes now i'm back from the dead
そして今、俺は蘇ったんだ
i'm gonna turn it up loud inside your head
ボリュームを上げてお前の頭の中を一杯にしてやるぜ
with the sound of many days
過ぎていった日々の音で
when we could feel the cheap drugs
安いドラッグが
squeezing through our veins
血管を圧縮させるのを感じていると
like a million girls and boys
そこら中のキッズと同じように
i'm just another grainy brick in a wall of noise
俺はただ雑音の壁に組み込まれた粗っぽい煉瓦の一つでしかなくなる
i really missed you yesterday
昨日は本当にお前に会いたかったんだ
and just for a moment
そして、一瞬だけ
something was reeling me in
何かが俺を巻き込んでいたんだ
someone was breathing me in
誰かが俺に息を吹き込んだんだ

but i lived in the slip of your frown
だけど俺はお前の顔色を伺って生きていた
and this place has been getting me down
そしてこの場所が俺をうんざりさせるのさ

you hung out for my suicide
お前は俺の自殺を見物したがって
you were pushing it down the airsupply
空気孔を塞いでいたけれど
but you never did try to find the time
一度も俺と手を組もうとしたことはなかった
to let us be together in your cage or mine
お前の檻の中でも俺の檻の中でも
and since you never noticed me
これまで俺に気づきもしなかったお前だが
well how about you open up your eyes and see me now
どうだ、今目を開けて俺を見る気になったかい
Music fills my empty bones
音楽が俺の空っぽの骨を満たしてくれる
And some times it seems it's the only place I've left to go
そして時々、ここ意外に居場所はないんじゃないかって思うんだ
Happy Birthday anyway
何はともあれ、誕生日おめでとう
スポンサーサイト

トラックバック

http://luvtetsuo.blog.fc2.com/tb.php/66-0d858e12

コメントの投稿

管理者にだけ表示を許可する

QLOOKアクセス解析
