スポンサーサイト


Kimbra - Come Into My Head



It's no use
無駄なことよ
We're gonna have to fight
どうせ喧嘩になるだけ
You've thrown your words
あなたはひたすらに
'Round a thousand times
自分の意見をぶつけるばかり

Like a child who can't empathize
他人に共感する能力のない子供のように
You don't speak the language
あなたは言葉で伝えるってことを知らない
You don't read my signs
私が出すシグナルを読めないの

You wanna know what I really think?
私の本当の気持ちを知りたい?
You wanna know what I really believe?
私が本当に信じていることを知りたい?

There's a fire burning up in here
胸の中で炎が燃えているの
See the smoke coming out of my ears
私の耳から煙が漏れているのが見えるでしょう

Oh no, we both know
お互いに分かってる
More trouble's gonna find us if we're all alone
私たち二人じゃうまくいきっこないって
I wanna show you what I really mean
あなたに私の本当の気持ちを伝えてあげたい
But you're always
だけどあなたはいつも
On the outside looking in
離れたところから私を眺めているだけなの

Oh won't you come into my head?
私の頭の中に入ってみない?
Come inside, lie down in my head?
中へ来て、私の頭の中に寝そべってみない?
Oh won't you come into my head?
私の頭の中に入ってみない?
I just wanna have you up in my head
貴方をここに連れ込みたいの

Look through my eyes
私の目を覗き込んでみて
I'm your binocular
あなたの双眼鏡になるから
And every time you'll get a shock
衝撃を受ける度に
You'll learn
あなたは学ぶの
What's it like to be in my dimension
私の次元に生きるのがどんなことか
Let me be the center of your attention
私に全意識を集中して

Come listen to the sounds I hear
私が聞く音を貴方にも聞かせてあげる
The quiet prose and
静かで退屈な話や
The crack of my snare
私の罠がたてる鋭い音
Make your mark on my territory
私のテリトリーに跡を残して
Carve your name in every cavity
全ての窪みに貴方の名前を彫ってよ

Oh no, we both know
お互いに分かってる
More trouble's gonna find us if we're all alone
私たち二人じゃうまくいきっこないって
Trouble's gonna find you
貴方は頭を悩ませるだけ
I wanna show you what I really mean
あなたに私の本当の気持ちを伝えてあげたい
But you're always
だけど貴方はいつも
On the outside looking in
離れたところから私を眺めているだけなの

Oh you wanna piece of my mind?
私の心の欠片が欲しいの?
Emphatic and erratic
強気で、気まぐれで
At the drop of a dime
いつだって躊躇いないわ
Oh you want a piece of my mind?
私の心の欠片が欲しいの?
Climatic and dramatic
天候のように移ろいやすく、芝居がかってドラマチック
Like jekyll and hyde
まるでジキル博士とハイド氏ね

Like the blood running through my veins
この体の中を流れる血のように
This is my DNA and my chemistry
これが私のDNAで、化学なの

But from the pews of the congregation
けれど、教会の特等席に座った連中のように
You'll never know the real salvation
見物席の貴方が本当の救済を知ることはないのよ
スポンサーサイト

トラックバック

http://luvtetsuo.blog.fc2.com/tb.php/68-c5ae7242

コメントの投稿

管理者にだけ表示を許可する

QLOOKアクセス解析
