スポンサーサイト


Katie Herzig - Hologram



I’m gonna let you down
私は貴方をがっかりさせるわ
Gonna toss you around
貴方を放り投げて
Gonna make you want everything you haven’t found
見たこともないものを欲しがらせたり
I’m gonna hold your hand
手だって握ってあげる
Then ask you to stand
それから最低でも10フィートは
Ten feet away
離れててねって言うの

Oh it’s just like you said
貴方が言った通りね
I live in my head
私は自分だけの世界を生きていて
I’m saving up all that I have ‘til I’m dead
死ぬまで他人に分け与えたりしないの
It’s always the same
いつだって同じこと
And never the same way
そして、決して同じではないのよ

But oh if you don’t want me though
だけど、もし貴方が私をいらないって言うなら
I’ll only want you more
私はきっともっと貴方を欲しくなる
I fall in love with hard to get
手に入らないものに恋してしまうの
You know you’re just like me
分かるでしょう、私に似た貴方なら
A mystery with nothing more to see
薄っぺらい謎
A virtual reality
仮想の現実よ

I’m in a love affair without a love song
ラブソングもなしに、私は恋しているの
I’m in the habit of having what I don’t want
欲しくないものばかり手に入れてまうのが癖
I’m just a hologram
私はただのホログラム
You can see but don’t touch me baby
見ることはできても、触れはしないの
Oh I bet you want me
私が欲しいんでしょう

I am taking up space I’m right out of place
私は場所を取るけれど、とっても場違い
I’m holding a half-hearted smile to your face
貴方に向かって愛想笑いしてるのよ
It’s pretty enough but watch out it fades away
可愛らしくても、気をつけて見ていないと今に消えてしまうわ
Time is ticking so fast
時間はあっという間に過ぎていく
Does anything last
終わらないものなんてあるのかしら
Soon I will be just apart of your past
すぐに私も貴方の過去の一部になる
I’ll leave you with this
置き去りにしてあげる
You hold on in blissful memories
そして貴方は幸せな記憶に縋ることになるの

Now that you can see
今になって分かったでしょう
I’m not, not what you make of me
貴方は、私の事を分かった気になっていただけ

I bet you want me now
私が欲しいんでしょう
I bet you want me now
私が欲しいんでしょう
I bet you want me now
私が欲しいんでしょう
don’t touch me baby
私が欲しいんでしょう
I’m just a hologram
私はただのホログラム
スポンサーサイト

トラックバック

http://luvtetsuo.blog.fc2.com/tb.php/69-e965d9e6

コメントの投稿

管理者にだけ表示を許可する

QLOOKアクセス解析
