

The xx - Chained

I watched you breathe in
深呼吸する君を眺めていた
And I wished you'd stop
君が止めてくれることを望みながら
Only for long enough
しばらくの間だけ
Long enough
しばらくの間だけでいいから

It's hard to say
うまく言えないんだ

Separate or combine
離ればなれになるとしても、傍にいられるとしても
I ask you one last time
最後にもう一度だけ君に尋ねるよ
Did I hold you too tight?
僕は君を強く抱き締めすぎたのかい?
Did I not let enough light in?
君から光を閉ざしてしまったのかい?

If a feeling appears
もしも君が今何か感じているなら
If your mind should sway
万一にもその心が揺らぐことがあるなら
It's not a secret you should keep
隠さなくたっていいんだよ
I won't let you slip away
君を手放したりはしないから

We used to be closer than this
かつてはもっと傍にいたのに
We used to be closer than this
かつてはもっと傍にいたのに
We used to get closer than this
かつてはもっと傍にいたのに
Is it something you missed?
君は何か見逃したんだろうか?

Winged or chained
翼を与えられようが、鎖で繋がれようが
I ask you would you have stayed
変わらず君はここに残ったろうか
Did I hold you too tight?
僕は君を強く抱き締めすぎたのかい?
Did I not let enough light in?
君から光を閉ざしてしまったのかい?


トラックバック

http://luvtetsuo.blog.fc2.com/tb.php/71-2a0e1384

歌詞の意味がわからなかったので助かりました。

ありがとうございます
-|2013.06.02/13:43
久しぶりに見たらちょっとあれだったのでちょこっとなおしました

お役に立てて何よりです〜
CM|2013.06.02/21:33

コメントの投稿

管理者にだけ表示を許可する

QLOOKアクセス解析
