スポンサーサイト


System Officer - Signature Red

We fought for awhile
僕たちはしばらくの間戦ったけれど
It was futile to resist
抗うだけ無駄だった
We waved white flags
やがては白旗を振って
Climbed from ditches and appeared
溝を登り、敵に姿を見せたんだ

Your signature is red!
君の署名は赤文字!

We marched down the slopes
僕等は傾斜を行進して下った
In formation one by one
列を崩さないまま、一人ずつ
They had prepared wartime truce documents
彼らが準備した停戦文書には
Streamed with tears
涙が滴っていて
We signed their faulty papers
僕等はその不備だらけの書類にサインしたんだ
It takes some time to sink into your blood system...
そいつが君の血管システムに馴染むまで、いくらか時間がかかるだろう

Your signature is red!
君の署名は赤文字!

I seek control
僕は指揮を求める
of the enemies headquarters
敵の本部に
Let me through their gates once more
もう一度奴らの門をくぐらせてくれ
I have a master plan
マスタープランがあるんだ
スポンサーサイト

トラックバック

http://luvtetsuo.blog.fc2.com/tb.php/72-56450889

コメントの投稿

管理者にだけ表示を許可する

QLOOKアクセス解析
