

Kate Havnevik - Halo



Who do you love, when love is gone?
愛を失ったとき あなたは誰を愛するのかしら
Who do you hunger in this great unknown?
この果てのない未知の世界で 誰を望み願うのかしら
Memories of me will fade soon
私との思い出はすぐに褪せるわ
and you'll find someone new
そしてあなたは新しい誰かを見つける

See everyone halo bright in beauty
見て、誰もが美しく輝く光を背負っている
See everyone arrayed for you to try
見て、皆が列になってあなたに選ばれるのを待ってる
You're not alone in being alone
ひとりでいるのはあなただけじゃない
Six billion people - one of them's right for you
六十億の人々 その中に誰かあなたにぴったりな人がいる

Who do you mean when you change your tone?
その声の調子が変わるとき あなたは誰を思い浮かべているのかしら
Who do you dream of when you're half asleep with one eye open?
半ば眠りにつくとき 誰を夢見ているのかしら
You'll become your life soon
すぐにあなたは自分の人生を取り戻す
and I won't be in your way
私はその邪魔はしないわ

Who do you see when you stare into space?
あなたが空を見つめているとき その目に映っているのは誰かしら
Who do you seek out in cyberspace?
サイバースペースの中で 誰を探し求めているのかしら


トラックバック

http://luvtetsuo.blog.fc2.com/tb.php/74-156f63d8

コメントの投稿

管理者にだけ表示を許可する

QLOOKアクセス解析
