スポンサーサイト


At the Drive-In - Grand Mox Turkin



Today the horde machine went rollin'
今日、大量の機械の群れが転がって行った
In sequence grasp, prepared to falter
順番通りの支配で、今にもつまづきそうに
We were born to self destruct on birth row
僕等は生まれた順に自滅することが決まっていたんだ

An hour glass is punctured yearning
砂時計が切望しながらパンクさせられる
This malevolent structured duplicates
この悪意ある構造を持つ複写
But we all love to disobey on birth row
だけど僕等はみんな生まれた順に反抗するのが大好きさ

And the question remains,
そして疑問は残る、
Everything is spit and shined
何もかもが唾を吐きかけられて、磨かれている
Everything is wiped out twice to make sure
そして二回は拭かれるんだ
Nothing's on our mind
僕等の頭がからっぽなことを確認するために

I was the fuse but your truth will always trust
僕は導火線だったけれど、君の真実がいつだって信じるんだ
But your truth will always trust
君の真実がいつだって信じるんだ

But the question still remains
けれどそれでも疑問は残る
We're nothing but a bunch of mistakes
僕等は過ちの固まりさ
What a sorry excuse for a human being
人間にしてはなんて残念な言い訳なんだろう
スポンサーサイト

トラックバック

http://luvtetsuo.blog.fc2.com/tb.php/78-97813d6b

コメントの投稿

管理者にだけ表示を許可する

QLOOKアクセス解析
