スポンサーサイト


Tears For Fears - Change

You walked in to the room
君が部屋へ入ってきたとき
I just had to laugh
僕は笑うことしかできなかった
The face you wore was cool
冷めた表情を浮かべた君は
You were a photograph
まるで写真だった

When it's all too late
全てが手遅れのときに
It's all too late
手遅れのときに

I did not have the time
僕には時間がなかった
I did not have the nerve
君がどんな気分か
To ask you how you feel
訊くだけの度胸もなかった
Is this what you deserve
どうして君がこんな目にあわなきゃいけないんだろう

Change
変われるよ
You can change
君は変われるんだ

And something on your mind
君が心に思い浮かべたことが
Became a point of view
ある一つの観点になった
You lost your honesty
君は誠実さを失って
I lost the life in you
同時に命も失った

We walk and talk in time
僕たちは共に歩み、語る
I walk and talk in two
二人きりで
Where does the end of me
僕の終わりは、いつ
Become the start of you
君の始まりになるんだろう

What has happened to the friend that I once knew
かつて見知ったはずの友はどこへ行ってしまったのか
Has he gone away
もう彼が戻ってくることはないのか
スポンサーサイト

トラックバック

http://luvtetsuo.blog.fc2.com/tb.php/79-a6b127a2

コメントの投稿

管理者にだけ表示を許可する

QLOOKアクセス解析
