スポンサーサイト


Remy Zero - Save Me



I feel my wings have broken in your hands
君はその手で僕の翼を折ってしまった
I feel the words unspoken inside
僕の胸に秘められた言葉が
And they pull you under
君を引きずり下ろすんだ
And I would give you anything you want, know
君の望むものならなんでも手に入れてあげるよ
You were all I wanted
僕が望むものは君だけ
And all my dreams are falling down
僕の夢が全て崩れ落ちていく
Crawling around
地べたを這いながら

Somebody save me
誰か僕を救ってくれ
Let your warm hands break right through and
温かい手を差し伸べて
Somebody save me
誰か救ってくれ
I don't care how you do it
どんな風にだって構わない
Just stay, stay
ただ傍に居て欲しいんだ
Oh come on
お願いだよ
I've been waiting for you
ずっと君を待っていたんだ

I see the world has folded in your heart
僕には君の心の世界が閉ざされてしまったのが見える
I feel the waves crash down inside
内側でぶつかり合う波が
And they pulled me under
僕をのみこむんだ
I would give you anything you want, know
君が望むものならなんでも手に入れてあげるよ
You were all I wanted
僕が望むものは君だけ
And all my dreams are falling down
僕の夢が全て崩れ落ちていく
Crawling around
地べたを這いながら

Somebody save me
誰か僕を救ってくれ
Let your warm hands break right through
温かい手を差し伸べて
Somebody save me
誰か救ってくれ
I don't care how you do it
どんな風にだって構わない
Just save me
どうかお願いだ
I made this whole world shine for you
僕は君のためにこの世界に輝きを与えたんだよ
Just stay, stay
ただ傍に居て欲しいんだ
Come on
お願いだよ
I'm still waiting for you
僕は今でも君を待ち続けているんだ

スポンサーサイト

トラックバック

http://luvtetsuo.blog.fc2.com/tb.php/80-cdac26ed

コメントの投稿

管理者にだけ表示を許可する

QLOOKアクセス解析
