スポンサーサイト


Remy Zero - Twister

I need to hear you say goodbye.
さようならを言って欲しいんだ
I don't know why I hang around.
どうして忘れられないのか、自分でも分からない
You will soothe the pain within my eyes
貴方は僕の目に宿る痛みを癒してくれる
and then you leave without a sound.
それから、音もなく去っていくんだ

Show me a sign and I'm
サインを示してくれ
taking you home.
そしたら、貴方を家へ連れていくよ
Give me the time to show
時間を与えて欲しいんだ
how I have grown.
僕が成長したことを見せるために

Under the old back porch you knew
懐かしい裏庭のポーチの下で、貴方は知っていたんだ
I loved you more than there and so,
僕が誰よりも貴方を愛していたことを
you will let me fall back on my own
貴方は倒れていく僕を助けてもくれない
and where you were I'll never know.
貴方がどこへ行ったのか知る術もない

There'll be sun, and
太陽は昇る
all eyes fall from heaven now.
今、全ての目が地上で目の当たりにする
See that I walk on.
見よ、僕が歩いていくのを
That way.
あの道を

So to the fall...
墜落まで・・・
all stares, all breaks and no breaths.
あらゆる視線、あらゆる遮断、絶えた命
Yeah, I walk on through the listen.
そう、僕は耳を傾けてくれる人々の中を進んでいくんだ
So you're sad, I turn away
だから貴方が悲しんでも、僕は背を向ける

to find out what I can be and so,
自分の可能性を探るため
all these colors that shine within my soul,
だから、僕の魂の中に輝くこれら全ての色も
and all I am, you'll never know.
僕の正体も、貴方はけして知ることはないだろう

Mmmm... it all works in
これらのことが
all harboured lands.
全て漁港地に流れ込む
Something is real here,
ここには何か本当のものがある
my real bonney lass.
僕の愛しい恋人よ

Something is real here and it's real there.
ここには何か本当のものがある、ここでだけ本当のことが
It's real here.
この場所では本物になるんだ
Something's habit and some...
ある習慣と、それから・・・
some things happen.
ここでは何かが起きる

スポンサーサイト

トラックバック

http://luvtetsuo.blog.fc2.com/tb.php/81-a661edb6

コメントの投稿

管理者にだけ表示を許可する

QLOOKアクセス解析
