スポンサーサイト


Remy Zero - Smile

I may not smile
笑顔で見送ることはできないかもしれない
As you turn and walk away
背を向けて歩き去っていく君を
My heart just falls
僕の心はただ落ち込むばかり
On every word you say
君が口にする一言一言に
I will not fight
喧嘩するつもりはないよ
Cause you will not listen
どうせ君は耳を傾けてもくれない
And thought I never led my troops to war
自分が先頭をきって戦うことになるなんて思わなかった
And though I never learned what my life was for
自分の人生が何のためのものかなんて分からなかった
And all I ever got was nothing
何一つ手に入れることさえできなかった
Cause you always said one day
だって君はいつだって言ったんだ
You always said soon I'll do it
今に僕がやってのけてみせるって
You always said now but waited
君はいつだって「今だ」と言ったのに、待ち続けた
Now you've waited to long
あまりにも長く待ちすぎて
Waited to long
時機を逃したんだ

I thought you were right
君が正しいと思ってたよ
Cause I knew I was wrong
自分が間違ってることを分かってたから
Well you can cry if you want
泣きたいなら泣いてもいいんだよ
Cry if you want
泣いていいんだ
I will hang in myself
僕は一人で持ちこたえるから
Myself
僕の力で

I will return
僕は帰ってくるよ
As a brilliant shining light
眩しく輝く光のように
The things I've said
僕が言ったことが正しいと
Will all be proven right
証明される日が来るだろう
One [???] one night
いつか、ある夜に
And you're whole life's wasted
そして君の人生はまるきり無に帰すんだ
And thought you never led your troops to war
君が先頭をきって戦うことになるなんて思わなかった
And though you never learned what your life was for
君は自分の人生が何のためのものかさえ分からなかった
And all I ever gave you was nothing
僕は君に何も与えることができなかった
Cause I always said one day
だって僕はいつだって言ったんだ
I always said soon I'll do it
今にやってのけてみせるって
I always said now but you waited
いつだって言ったのに、君は待ち続けた
Now you've waited to long
長く待ちすぎたんだ
Waited to long
あまりにも長く

Thought I was weak
自分を弱いと思っていたけれど
But proved I was strong
そうじゃないことを証明したんだ
Now you can cry if you want
泣きたいなら泣いてもいいんだよ
Cry if you want
泣いてもいいんだ
You can you hang in yourself
君は一人でも頑張れるんだ
Yourself, yourself
君自身の力で
You can cry if you want
泣きたいなら泣いてもいいんだよ
I can cry if I want
僕だって泣きたいときは泣くから
We can cry if we want
一緒に、泣きたいときは泣けばいいんだ
Let's stop hangin' ourselves
自分で自分の首を絞めるのはもう止めよう
スポンサーサイト

トラックバック

http://luvtetsuo.blog.fc2.com/tb.php/82-5a603b35

コメントの投稿

管理者にだけ表示を許可する

QLOOKアクセス解析
