スポンサーサイト


Kimbra - Deep For You



Sweet boy, you probably haven't noticed me round
素敵なひと、貴方はきっと私に気づいていないでしょうけれど
But I've surely noticed you
私は貴方から目が離せないの
Hardly know you but from what I do
まだ知り合ってもいないのに、多分
I think I might be falling for you
私貴方に恋をしているわ
Oh, I love your opinionated mind
その頑固な性格や
And your deep eyes that seem to control my fate
私の運命を揺さぶる、深い瞳が大好きよ

Many look up to you
何度も貴方を見つめたわ
So behind the truth I look for you
こっそりと、その姿を捜してしまうの
(Although you're unaware, yeah)
(気づいていないでしょうけれど)
Many can't see through you
誰も貴方の心を見透かせない
Want to unfold the truth
胸の内を見せて欲しいの
Oh, dig deep for you
貴方を知りたくて、深く潜っていく
(Dig deep for you)
(深く潜っていく)

So tightly wrapped in your own little world
自分だけの小さな世界に堅く閉じこもっている貴方と
And similarly in mine
私は似たもの同士ね
You play such a part in my life
貴方は私の人生にとってとても大切な人
But yet I feel there's so much more to you
だけど、まだ知らない部分が沢山あるわ
Oh, I love your shy-swept smile
そのシャイな笑顔が大好きよ
And your lazy eye that's not opening up
なかなか見開くことのない、怠惰な瞳も

Whoa, I'm so into you
私はこんなにも貴方に夢中で
Oh, yeah, I just wanna piece of you
貴方の欠片を手に入れようと
And, oh, trying to get through to you
貴方の心に触れようとしているの
And I need you
貴方が必要なのよ
スポンサーサイト

トラックバック

http://luvtetsuo.blog.fc2.com/tb.php/87-96758a09

コメントの投稿

管理者にだけ表示を許可する

QLOOKアクセス解析
