スポンサーサイト


Remy Zero - Motorcycle

Too much wine has crossed my mind
飲み過ぎたワインが僕の心を過ぎって
And closed the gates.
門扉を閉じた
Shadows move all across my room
陰が僕の部屋じゅうを動き回る
In waves of late.
夕暮れの波の中で

I almost think this table is alive.
目の前のテーブルが生きてるようにさえ思えてきた

Black motorcycles.
黒いオートバイたち
Nothing could go further in the dark.
暗闇の中では、こいつに勝るものはない
Circle and cycle.
ぐるぐる回って
Now it's going to change,
今、変わっていく
You say nothing stays the same.
君は言う、何事も永遠じゃないって

Stay, I'm afraid.
傍にいてくれ、怖いんだ
I sleep all day.
僕は一日中眠るよ

A thousand hours are in your mouth.
君の口の中には無数の時間がある
I dreamed our learning and
僕たちの学びを夢に見たんだ、そして
Now its time to dream our turning out.
今こそ僕等の結末を夢見るとき

This is on, it can't be wrong.
こいつが間違ってるはずがない

Goodnight, sweet Michael.
おやすみ、優しいマイケル
Now you're going to change,
今、君は変わっていく
You say nothing stays the same.
君は言う、何事も無常だと

Free and wild, an amazing child.
本能のまま、自由に生きる驚くべき子供
You'll be my end.
君が僕の終わりになる
スポンサーサイト

トラックバック

http://luvtetsuo.blog.fc2.com/tb.php/89-cc2a0a3c

コメントの投稿

管理者にだけ表示を許可する

QLOOKアクセス解析
