スポンサーサイト


Nickelback - Left



I saw the river, just pulled him down
川がやつをのみ込むのを見た
I knew the man who hunted him down
やつを捕らえた男の正体を、俺は知ってた
We watched the river, take him away
俺たちは川がやつを攫っていくのを眺めた
Before he died, I could have sworn he said
死ぬ前に、やつは言ったに違いないんだ
I am the only one
「俺だけだ」
I am the only one left
「俺が最後のひとりだ」

Tired and afraid lies a saddened man
疲労と恐怖にうちひしがれ、男は嘘を吐く
Knelt beside him with head in hand
俺は顔を覆って彼の傍に跪き
And escapes all the day with a lonely breath
朝から晩まで孤独な逃亡に明け暮れた
But before he died I could have sworn he said
だけど死ぬ前に、やつは言ったに違いないんだ

I am the only one
「俺だけだ」
I am the only one left
「俺ひとりだけだ」
Who ever gave a damn about you
「お前のことを本当に気に掛けたのは」
I am sorry
ごめんな
I am sorry
ごめんな
I was wrong
俺が間違ってた
I was wrong
俺が間違ってた
I've been wrong for way too long
取り返しがつかない程長い間、俺は間違っていた
I am sorry that you're gone
お前がいなくなって寂しいよ
スポンサーサイト

トラックバック

http://luvtetsuo.blog.fc2.com/tb.php/90-14554646

コメントの投稿

管理者にだけ表示を許可する

QLOOKアクセス解析
