スポンサーサイト


Nickelback - Where?



I was wrong to think that I could ever trust in you,
お前を信じた俺が馬鹿だったよ
I was wrong to think that you might want to trust me, too.
お前も俺を信じたがっていたなんて、間違った考えだったんだ

Here I am, here I am,
俺はここにいる、俺はここにいる
Here I stand,
ここに立っている

I was wrong to think that I could ever love in you,
お前を愛そうとした俺が馬鹿だったよ
I was wrong to think that you might want to love me, too.
お前も俺を愛したがっていたなんて、間違った考えだったんだ

So where the hell are you?
お前は一体何処へ行ってしまったんだ?
So where the hell are you?
お前は一体何処へ行ってしまったんだ?
So where are you when I need someone, too?
俺がお前を必要としているこのときに
I'm tired of needing you.
お前を探し求めることに、もう疲れちまったんだ
スポンサーサイト

トラックバック

http://luvtetsuo.blog.fc2.com/tb.php/91-e4f37bff

コメントの投稿

管理者にだけ表示を許可する

QLOOKアクセス解析
