スポンサーサイト


Nine Inch Nails - Home



Everything is catching up with me.
とうとう追い着かれてしまった
I await to find I'm not at all where I should be.
待ち続けたけど、結局ここに俺の居場所はないんだ
And it feels I'm getting to the end.
終わりが近づいているのを感じるよ
And it's hard to figure out what's real and what's pretend.
本物と偽物の区別がつかないんだ

To break from what we're tied too.
俺たちを束縛するものから逃れるために
God knows how much I've tried too.
俺がどれだけ足掻いたか、神のみぞ知る
And I am still inside you.
だけど結局、俺はまだお前の中にいる
And I am still inside you.
俺はまだお前の中にいる

I escape every now and then.
しばしば逃亡を試みても
And to think I find myself back here again.
結局はここに戻ってきてしまうんだ
And again.
何度も何度も

I used to know who I was until you came along.
お前がやって来るまで、俺は自分が何者なのか分かってた
I return to the only place I've ever felt I belong.
俺の唯一の居場所へ帰るんだ
スポンサーサイト

トラックバック

http://luvtetsuo.blog.fc2.com/tb.php/92-e06da299

コメントの投稿

管理者にだけ表示を許可する

QLOOKアクセス解析
