スポンサーサイト


Mansun - Check Under the Bed



You see my fear looks like laughter
僕の恐怖の悲鳴は、笑い声にそっくり
That's why you'll never hear me scream
だから誰も僕の叫びを聞くことはないのさ
And I'm learning to rule in my simian shoes
類人猿の靴をはいて、支配することを学ぶんだ
Tradition has absorbed the sickest things
伝統は最も病んだものを取り入れる
(Another fear looks like laughter)
(増えていく、笑い声のような恐怖の悲鳴)

And they're grabbing with paws
やつらはまた両手で掴み取る
Somewhere I am not safe
僕が安全でない場所
In their animal's place
やつらの野生の地で
Claustrophobia maze Ideology faked for a simian race
閉所恐怖症の迷路、類人猿のために捏造されたイデオロギー

Trip me up
僕を躓かせて
I become a nervous wreck
僕は神経質な生ける屍になる
Put me in a padded cage
この身をクッション付きの檻に閉じ込めて
And I call it my domain
そこを僕の領地にするから
With my shoelace
この靴紐と一緒に
スポンサーサイト

トラックバック

http://luvtetsuo.blog.fc2.com/tb.php/94-dca5ece4

コメントの投稿

管理者にだけ表示を許可する

QLOOKアクセス解析
