スポンサーサイト


Remy Zero - Chromosome



Today, moving downwards.
今日、堕ちていく
Through my fingers fades tomorrow.
僕の指の隙間をすり抜けていく明日
But wait for me,
僕を置いていかないで
'Cause lines are forming
ほら、線が描かれてゆくから

And words get clearer now.
言葉は今、なお明確になる
I'll borrow them from you,
君からそいつを拝借するよ
'Cause it's all I can do.
他に僕にできることなんてないから
Today, they shine like Jesus,
今日 彼らはジーザスのように輝く

And light of millions face our sorrows.
数え切れないほどの光が、僕たちの悲しみを照らす
But wait,
だけど待ってくれ
The lines are forming
線が描かれていく
And words get clearer now.
言葉がより明確になる

I'll borrow them from you
君からそいつを拝借するよ
'Cause it's all I can do.
僕にできるのはそれだけだから
Cracked.
砕かれて
Charred.
焼き払われる

Charred.
焼き払われる
You can't communicate.
君は繋がれないでいる
Dumb, dumb, dumb.
馬鹿らしい、馬鹿らしい、馬鹿らしい
Dumb, dumb, dumb.
馬鹿らしい、馬鹿らしい、馬鹿らしい

Stop mumbling.
ぶつぶつ言うのを止めろ
Wasted art.
浪費された芸術
Wasted art.
浪費された芸術

スポンサーサイト

トラックバック

http://luvtetsuo.blog.fc2.com/tb.php/96-022816c9

コメントの投稿

管理者にだけ表示を許可する

QLOOKアクセス解析
