

Ben Lee - Burn To Shine

You called me early one morning
朝早く君は電話をかけてきて
And said you were glad I was home
僕が家にいてよかったと言った
You were lying there flat on your back
君はそこで仰向けに寝そべり
Getting drunk playing guitar alone
酔っ払ってひとりでギターを弾いていた

Did she say
彼女は言っただろうか
She was leaving the very next day
その正に翌日に、君に別れを告げると
Did you beg her to stay
君は残ってくれと縋っただろうか
Did you beg her to stay
君は残ってくれと縋っただろうか

You got to burn to shine
輝くためには、燃え上らなきゃならない
You got to burn to shine
輝くためには、燃え上らなきゃならない
You got to burn to shine
輝くためには、燃え上らなきゃならない

It doesn't get easy get empty get older
何も上手くいかない 年をとって空っぽになって
And realize we actually die
いつか本当に死ぬ日が来るのだと悟る
Filled up with fear and the question persists
恐怖でいっぱいになって 一つの疑問だけが残る
That you just might be living a lie
自分は嘘を生きているのかもしれないと

And I saw, as you beat your tired fists on the wall
僕は見たよ 君がくたびれた拳で壁を殴りつけるのを
Are you asking for more
君はそれ以上のものを望んでるのかい
Are you asking for more
君はそれ以上のものを望んでるのかい

You got to burn to shine
輝くためには、燃え上らなきゃならない

I'm keepin' it together
僕はせいぜい
Just keep it together at best
気持ちを抑えるばかり
Somewhere inside of me
心のどこかでは
I know that this is a test
わかってるんだ 試されてるんだって

You got to burn to shine
輝くためには、燃え上らなきゃならない

QLOOKアクセス解析
